
תפרי התפשטות לגשרי רכב
תפרי התפשטות מאפשרים תנועות התפשטות והתכווצות של הגשר עקב עומסים של תנועה על הגשר, שינוי טמפרטורות חורף/קיץ ותזוזות קרקע. תפר התפשטות בגשר מותאם לתנודות הסיסמיות הספציפיות לגשר ולפרויקט, ובמקרה של רעידת אדמה מותאם לתנודות הססמיות הנדרשות.
גומי טכנולוגיות מייצרת, מספקת ומתקינה תפרי התפשטות ונותנת מענה מלא לקבלן המבצע ולמתכנן הפרויקט.

RT-D80/100
תפר מודולרי מסוג מרווח יחיד, מתאים לגשרים עם מפתח של 0-100 מ"מ.
כמו כן מתאים לרצפות חניונים, רציפים ומדרכות עם יציקת בטון רדודה.
התפר מאופיין בעוגנים מיוחדים המאפשרים להרכיבו בבטון בעל עובי נמוך במיוחד.

RT- UBE 1
תפר מודולרי מסוג מרווח יחיד, מתאים לגשרים עם מפתח של 0-100 מ"מ.
התפר מורכב עם תוספת של פח פלדה לחיזוק, מתחת לפרופיל התפר כחלק מהתבנית האבודה. בתפר זה מרתכים את יתרת התבנית האבודה מפח 2 מ"מ בצד החיצוני.

RT-D80/100 F
תפר המיועד בעיקר להרכבה באזורים סיסמיים ומתאים למפתח של 50-100 מ"מ, כאשר המפתח בין הניצבים יכול לגדול עד 160 מ"מ. התפר בנוי בחלקו האחד על פלטה אופקית המחוברת לפלטה אנכית, בטכניקה מיוחדת המאפשרת גזירת ריתוך המחבר של פרופיל התפר מהפלטה במקרה של רעידת אדמה .

RT-FLEX
כתחליף לאספלט פלג, אשר לא מתאים למזג האוויר הישראלי פיתחנו תפר על בסיס פוליאוריטן מיוחד הכולל בתוכו אגריגט גומי הנותן לתפר תכונות דינמיות מיוחדות ומצב של כביש שקט.

תפרי גומי מודולריים משוריינים
תפר מודלרי המתאים למפתחים של עד 600 מ"מ, וניתן להתקנה והרכבה בקלות, ומתאים בעיקר לגשרי רכב.

RT-R-200/50
תפר גמיש ביותר המתאים לחניונים ומיועד למפתח של 50-100 מ"מ.
התפר מודבק עם דבקים מיוחדים ישירות למגרעת הבטון, ומאפשר תנועה אופקית ואנכית בין חלקי החניון מבלי לגרום למדרגה בין חלקי החניון.
תפר זה נחשב אטום במיוחד.

COMPRESSION SEAL (ACME style)
תפר עשוי גומי נאופרן בצורת כוורת, ומתאים לחניונים ורציפי רכבת
